VINBLOG

Tilfredshedsgaranti

Tilfredshedsgaranti

Vi står 100% inde for kvaliteten af vores vine samt andre varer, som vi personligt har smagt og ­udvalgt med henblik på at give dig den bedste ­oplevelse. Du får tilfredshedsgaranti på alle vores vine & varer.

En garanti, som sikrer dig, når du handler hos os.

Hvornår gælder garantien?

Det kan ikke undgås, at der en gang imellem leveres en flaske vin, som fx har prop eller er gået i gæring. Vin er en fødevare, som også kan blive dårlig.

Skulle du være så uheldig at modtage en dårlig flaske vin, skal du sætte proppen i flasken og kontakte os inden du smider vinen ud. 
Vi refunderer selvfølgelig beløbet du er  berettiget. -Det er det vi kalder god kundeservice.

Såfremt du ikke synes, at den pågældende vin lever op til dine forventninger, tager vi både den åbne og de ­øvrige flasker retur.

Du skal blot sætte proppen i efter du har prøvesmagt vinen, og sende dit køb ­retur til os.

Din garanti gælder i 30 dage fra købsdato.

Hvordan returnerer du vinen?

Har du modtaget en dårlig flaske vin eller fortryder du dit køb, bedes du kontakte os på ­info@masawine.dk­ eller ringe til os på telefon 21783740.

Du bekoster selv returforsendelsen, hvis du ønsker at returnere hele dit køb, fordi vinen ikke lever op til dine forventninger.

Når vi har modtaget de returnerede vinflasker, refunderer vi alle flasker - også den du har smagt.

Det er det vi kalder for super tilfredshedsgaranti. -Vi samler på glade kunder !